نوشته شده توسط : غریبه

توجه به کوچکترین جزئیات مانند دیتیل همه قطعات و نقشه معماری برای بالا بردن کیفیت لازم است. - سایت هایی که به نحوی محتوای سایت های فیلتر شده توسط نهادهای ناظر بر اینترنت در ایران در اختیار کاربران قرار می دهند یا آن ها را تبلیغ می کنند.

خرید رپورتاژ آگهی به شما اجازه میدهد یک صفحه در سایت آگهی دهنده ایجاد کنید و این صفحه باید از نظر محتوایی در سطح بسیار بالایی باشد.

یک کپشن خوب برای پست های اینستاگرام چه ویژگی هایی دارد؟ (بخش سوم) بورسیه فول فاند تایلند برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا دوپینگ برای ورزشکارانی تاثیرگذار است که در رقابت نزدیک با هم هستند و برای کسب رتبه اول به مبارزه میپردازند.

خرید رپورتاژ آگهی کدام وب سایت ها بهترین انتخاب برای کسب و کار ماست ؟ تجارت نیوز با هوزاس سفر خوشی در پاییز داشته باشید. هوزاس یک سایت رزرو و اجاره کوتاه‌مدت ویلا، آپارتمان و بوم‌گردی است که راه‌حلی ساده و سریع دارد. به زبان ساده، رپورتاژ یک مقاله از طرف شماست که در وب‌سایت‌‌های دیگر منتشر می‌شود. در این مقاله، شما می‌توانید به معرفی برند خود بپردازید، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید و حتی در زمینۀ کاری خود به مخاطبان آموزش دهید.

طبق اعلام قبلی اَبر دِراک در مراسم رونمایی اردیبهشت دائمی و با کیفیت، خدمات اَبر دِراک تا پاییز سال جاری به‌صورت کاملا رایگان دراختیار کاربران قرار می‌گرفت. انتشار اخبار و رپورتاژ در صفحه اول* خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید.

ما به عنوان یک آژانس بازاریابی، برای انتشار رپورتاژ آگهی یک تخفیف از وب‌سایت‌ها دریافت می‌کنیم. درصدی از این تخفیف به مشتری ما داده می‌شود و بخشی از آن نیز سود ماست. آیا در این شرایط ارتباط برقرار کردن با مهمانان برای شما ساده تر نخواهد بود؟ آیا سایرین در این وضعیت بیشتر به شما اعتماد نخواهند کرد؟ این دقیقا همان کاری است که رپورتاژ آگهی برای شما در فضای کسب و کار انجام خواهد داد.

شرکت تبلیغاتی ویرلن پس از ۷ سال تجربه تبلیغات اینترنتی و سئو برای برندهای برتر ایران ، و انتشار بیش از ۳۰۰۰ رپرتاژ در ۱۰۰ سایت خبری برتر ، راهکارهای حرفه ای برای تاثیر گذاری بیشتر آن را ارائه میدهد و قطعا شناخت بهتری نسبت به سایتهای مختلف دارد . تمامی حقوق محتوا و طراحی‌ها برای «راهکارهای هوشمند فرنیان (با مسئولیت محدود)» محفوظ است.

ما با اکثر سایت های ایرانی همکاری دارد و یک مجموعه متنوع و گسترده از آنها را به شما ارائه می‌دهیم. به علاوه، یک تخفیف خوب نیز بر روی بسته های خود به شما می‌دهیم. مساله دیگر، تسلط تیم همگان بر بحث بازاریابی و سئو است. خرید رپورتاژ آگهیرپورتاژ آگهیرپورتاژ آگهی چیسترپورتاژ خبریمزایای رپورتاژ آگهینگارش رپورتاژ آگهینوشتن رپورتاژ آگهیهزینه خرید رپورتاژ آگهی

به طور خلاصه مفهوم رپورتاژ آگهی یعنی ، درج یک مطلب از سایت شما در سایتی دیگر ! حال این که چگونه این امر صورت گیرد که ریسک بسیار کمی داشته باشد ، اصول نوشتن رپورتاژ چیست و چگونه باید لینک سازی از طریق رپورتاژ انجام شود را باید از یک متخصص مشاوره خواست. 

سئو و بهینه سازی سایتسئوی و بهینه سازی سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو همچون گوگل، بینگ و غیره

اطلاع رسانی لحظه ای از وضعیت کمپین ها شما را درجریان هرگونه تغییر و تحول مربوط به سفارشات قرار خواهد داد. لطفاً قبل از واریز هرگونه وجه، نسبت به تبلیغ خود هماهنگی لازم را انجام دهید.

وبسایت هایی که در زمینه موزیک , تور های خارجه , کنسرت ها , و سایت های غیر قانونی فعالیت دارند قبل از ثبت سفارش این رسانه با پشتیبانی تماس حاصل فرمایند.

برگرفته از:

https://www.thefreedictionary.com/reportage

https://www.powells.com/post/contributors/what-makes-for-good-reportage

https://irsocial.net/buy-reportage/

https://en.wikipedia.org/wiki/Reportage_(disambiguation)

https://www.thesaurus.com/browse/reportage

https://www.vocabulary.com/dictionary/reportage

https://www.wordreference.com/definition/reportage

https://www.lettre-ulysses-award.org/about/Art_of_Reportage.html



:: برچسب‌ها: سایت آگهی دهنده ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

آلمان فرهنگ غنی دارد و قرن ها سرزمین بسیاری از افراد روشنفکر و بزرگترین وقایع بود آن ها نه تنها فرهنگ قاره قدیمی اروپا بلکه فرهنگ کل جهان را تحت تاثیر و شکل گرفت. آثار آن ها همه جا و تاریخ است و این زبان در دوره های دایلو آسان است.

آلمان با بیش از هشتاد میلیون نفر ساکن، دومین کشور پرجمعیت در اروپا و پشت روسیه است. بیش از نود درصد از جمعیت آلمانی هستند، در حالی که ترکی بزرگترین گروه اقلیت با حدود 3 درصد است. هفتاد درصد خود را مسیحی می دانند، حدود 4 درصد را مسلمان اعلام می كنند در حالی كه بقیه متعلق به یك دین نیستند یا مذهبی غیر از مسیحی یا مسلمان دارند.

آلمانی ها به عنوان سخت کوش شناخته می شوند. آنها تحسین دقیق می کنند بهانه نمی دهند و از آن ها شوخی نمی کنند. نگرش آن ها سرد است و ممکن است در ابتدا غیر دوستانه به نظر برسد، اما بعد از همه آن ها افراد خوبی هستند. آنها عاشق غذا هستند، بنابراین جای تعجب آور نیست که غذاهای سنتی زیادی دارند. نوشیدنی مورد علاقه آن ها آبجو است. میزان مصرف سالانه آلمانی ها برای سرانه آبجو بیش از صد لیتر است و سومین در سراسر جهان. آلمان بیش از سی صد نوع نان پخته تولید می کند.

اکتبر بزرگترین رویداد نوشیدنی مورد علاقه آن ها آبجو یکی از بسیاری از رویدادهایی است که در آلمان برگزار می شود. جشنواره فیلم برلین مشاهیر فیلم و هنر را از همه دنیا دور هم جمع می کند. آلمانی ها از لحاظ ساخت و ساز و صنایع اتومبیل بسیار خوب هستند و آن ها را به یکی از سخت ترین رقبا در سراسر جهان در این زمینه ها تبدیل می کنند. تاثیر و حضور آن ها در معماری تاریخی در سرتاسر اروپا ساختمان های رومانیایی، گوتیک، کلاسیک، باروک و Renascences است. بیشتر قلعه های قدیمی و اشیاء مذهبی وجود دارد. بلندترین کلیسای آلمان کلیسای جامع 161.53 متر ارتفاع است.

وطن بسیاری از افراد روشنفکر مشهور که در تاریخ ، نشان خود را به جهانیان واگذار کرده اند، افرادی مانند انیشتین و موتزارت هستند درباره فرهنگ آلمان بیشتر بدانید. یادگیری یک زبان به طور معمول به زمان نیاز دارد و باید با خود صبور باشید. استفاده از راهنمایی مانند این می تواند روند یادگیری زبان شما را تسریع کند و به شما در رسیدن به اهداف خود سریعتر از آنچه فکر می کنید کمک کند.

اما به خاطر داشته باشید که هیچ روش استاندارد برای یادگیری زبان آلمانی وجود ندارد زیرا افراد متفاوت هستند و آنها متفاوت یاد می گیرند. بنابراین سعی کنید یک روش یادگیری را پیدا کنید که مناسب شما باشد. تلفظ در هنگام یادگیری زبان آلمانی همیشه مشکل است، بنابراین مطمئن شوید که فیلم های زیادی را تماشا می کنید تا گوش خود را به شنیدن زبان آلمانی عادت دهید. آهنگ های آلمانی را با متن ترانه بارگیری کنید و آنها را اغلب اجرا کنید. با خود یک فرهنگ لغت شخصی داشته باشید و هر کلمه ای را که به ذهن می آید بنویسید و می خواهید به زبان آلمانی بیاموزید.

به یاد داشته باشید افراد زیادی هستند که در حال یادگیری زبان آلمانی هستند، بنابراین سعی کنید با آن ها در تماس باشید و دانش زبان خود را با آن ها در میان بگذارید. این یک فرصت خوب برای تمرین و اندازه گیری پیشرفت شما است، اما همچنین دوست جدیدی خواهید داشت. بسیاری از انجمن های آنلاین وجود دارد که دانشجویان مشتاق گرد هم می آیند و در مورد نحوه یادگیری آلمانی و تمرین زبان همزمان صحبت می کنند. به آن ها بپیوندید و در بحث ها شرکت کنید. این را سرگرم کننده کنید. این یک واقعیت شناخته شده است که هنگام سرگرمی، مغز شما اطلاعات را به خاطر می آورد و به آن ها پیوند می دهد بنابراین سعی کنید خود را سرگرم کنید.

اگر می خواهید روند کار را سرعت بخشید، می توانید دوره های آنلاین پرداخت شده را در نظر بگیرید. ما برخی از دوره های برتر آنلاین زبان آلمانی و وب سایت ها را مرور کرده ایم. بنابراین حتماً آن موارد را بررسی کنید. اینرسی یک قانون جهانی است. شما در ابتدا تلاش می کنید، اما هنگامی که شروع به حرکت کردید متوقف می شود. هیچ احساسی لذت بخش تر از فعال کردن مغز و غلبه بر یک مشکل گیج کننده وجود ندارد. لذت بردن از روند نه تنها موفقیت به دنبال آن برو خود را یاد بگیرید و سرگرم کنید.

تمرین مداوم همان چیزی است که لازم است. اگر علاقمند به یادگیری در کلاس های زبان آلمانی در آلمان هستید، اخیرا لیستی از مدارس برتر زبان و دوره های آلمانی را با هم جمع کرده ایم

امروزه فناوری در کنار شما است. اطمینان حاصل کنید که از آن به صورت کارآمد استفاده می کنید. در اینترنت تعداد زیادی برنامه آنلاین رایگان وجود دارد که می تواند به عنوان ابزاری مناسب برای تقویت مهارت های زبانی شما باشد. می توانید به صورت رایگان به آن ها دسترسی پیدا کنید و چند دقیقه طول می کشد تا در دستگاه خود داشته باشید.

معلمان زبان همیشه یک نکته ساده در مورد چگونگی یادگیری سریع یک زبان به شما می دهند و این عبارت است از اشتباه کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که نسبت به این امر احساس ناخوشایندی داشته باشید زیرا اشتباهات به شما کمک می کنند تا مبارزات خود را مشخص کنید، بنابراین می توانید بر آن ها غلبه کنید.

هنگامی که افراد شروع به یادگیری یک زبان دوم به غیر از زبان مادری خود می کنند، مشکلات خاصی پیدا می کنند که مخصوصاً برای یک زبان مشترک است به عنوان مثال یک زبان انگلیسی. برخی از این اشتباهات به تلفظ یا ارتباط یک کلمه به معنای واقعی کلمه با زبان مادری شما متکی هستند.



:: برچسب‌ها: فرهنگ آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

زندگی 20،000 سال پیش سخت بود. پدر كدا (كدی سمیت-مكفی) رهبر یک قبیله اروپایی است و انتظار دارد كه پسرش در پله های جنگجو خود را دنبال كند. کدا که از خشونت دور می شود ، در شکار مجروح می شود و برای مردگان باقی می ماند. در سفر خائنانه خود به خانه ، او یک دوست تعجب آور را ایجاد می کند: گرگ به همان اندازه مجروح.

فیلم های برادران هیوز - جامعه در معرض خطر ، از جهنم ، کتاب الی - همواره خشونت هایی را پشت سر گذاشتند و یک عنصر مبارزه برای بقا بودند. اولین فیلم آلبرت بدون برادرش آلن ، هر دو را حفظ می کند ، اما نرمتر و دوستانه تر از نظر خانوادگی است. خرید و دانلود فیلم ایرانی

این داستان نه چندان واقعی از آغاز دوستی بین انسان و سگ است. در نیمه دوم دوره سرخپوشان ، هنگامی که انسان به اندازه کافی پیشرفته بود که زبان و اسلحه داشته باشد اما هنوز راهی برای ساخت خانه ها نباشد ، یک پسر نوجوان به نام کدا (یک کدی سمیت-مک پی که به سختی قابل تشخیص است) توسط پدرش مرتب می شود. ، رهبر قبیله تاو (Jóhannes Haukur Jóhannesson). کدا مناسب شکار نیست ، همانطور که مادرش می گوید ، "با قلب و نه نیزه". عدم تمایل او به صدمه زدن به هر موجود زنده باعث می شود که وی در طی شکار گاومیش از صخره ای که فرض مرده است ، بیرون بیاورد. کدا در حالی که تلاش می کند راهی خانه خود را پیدا کند ، توسط یک گرگ مورد حمله قرار می گیرد که به سختی با مجروح شدن یکی از آنها فرار می کند. غریزه تربیت طبیعی کدا او را به جای کشتن او ، برای کمک به گرگ راهنمایی می کند ، و این دو به همراهی تدریجی و آزمایشی می شوند.

هیوز از هرگونه فحاشی در آن مجموعه دور می شود ، همیشه روشن می کند که این دنیای وحشی است که بقای آن هرگز نمی تواند به عنوان یک امر بدیهی در نظر گرفته شود. او پیوند بین کدا و آلفا را نشان می دهد ، همانطور که پسر نام گرگ خود را می گذارد ، به همان میزان که از طرف نیاز متقابل به محافظت ، به عنوان محبت رشد می کند. صحنه های سرگرم کننده کدا که سعی می کند حمام تمایلی خود را به دست نیاورد ، با سلسله نبردهای سخت برای تسلط بر غذا در تضاد است. این سگ من نیست.

این یک داستان بسیار خطی است ، یک ماجراجویی ساده برای سفر به خانه ، با کارگردانی هیوز و به زیبایی توسط مارتین گچلاخت. حتی اگر شما بیشتر شخص گربه ای باشید ، چیزهای زیادی وجود دارد که باید در این داستان از بهترین دوست انسان جذاب باشند.



:: برچسب‌ها: خرید و دانلود فیلم ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()